Klachtenregeling
Klachten zien wij als “gratis” advies. Heeft u een klacht over onze dienstverlening of onze medewerkers? Neem contact met ons op dan lossen wij uw klacht op.
Algemeen
De klachtenregeling dient als waarborg voor personen van buiten de organisatie of aan ons verbonden personen dat deze zonder gevaar voor hun rechtspositie vermeende schendingen van het kwaliteitsbeleid of het stelsel van kwaliteitsbeheersing aan de orde kunnen stellen.
Klachtenregeling is opgesteld conform vereisten uit de Nadere Voorschriften Kwaliteitssystemen (NVKS).
Reikwijdte klachtenregeling
- vermeende of vermoedelijke overtreding van wet- en regelgeving
- vermeende of vermoedelijke schendingen van het kwaliteitsbeleid of stelsel van kwaliteitsbeheersing van InterAudit B.V.
- vermeende of vermoedelijke onrechtmatige vernietiging van informatie of gegevens
- alle andere situaties die naar mening van de melder in aanmerking komen voor melding.
Meldingen
Klachten kunnen uitsluitend digitaal verstuurd worden naar contact@interaudit.nl
Procedure
Wij behandelen uw klacht als volgt:
- Wij bevestigen binnen een week dat we uw klacht hebben ontvangen.
- Binnen een week nemen wij vervolgens contact met u op om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Indien wij uw klacht niet in behandeling nemen zullen wij dit ook aan u melden;
- De termijn voor het afhandelen van uw klacht is 4 weken.
- Wij berichten u over de afhandeling van de klacht.
Vertrouwelijkheid
De melding, behandeling en correspondentie worden vertrouwelijk behandeld.
NAW gegevens worden verwerkt in overeenstemming met AVG.